André Mom, voettocht naar Rome

Vraag aan Joos

Joos, ik heb een probleem met het uitstippelen van de route tussen Bologna en Firenze, zou jij me willen helpen. Jij hebt dit al meerdere maken gelopen begrijp ik. Mijn nummer is +31 653 635 990

Andre

Joos

André, aansluitend op ons telefoongesprek: ben je bekend met de updates bij de Franciscaanse Voetreis, te downloaden via de pelgrimswegensite (bij 'te voet naar Rome' - 'deelroutes')? De laatste is van 21 juni jl. en beschrijft een nieuwe, goede manier om het allerlaatste stuk te lopen.
Speciaal interessant voor jou en op korte termijn is de aanvulling 'Beslissen op de Passo della Futa' die je onder de downloadlinks aantreft: over de GEA van de Passo della Futa naar Prato alla Penna en vandaar verder de Franciscaanse Voetreis volgen! Dan loop je in een boog om Florence heen. Lijkt me voor jou een alternatief dat het overwegen waard is.
Veel succes, buon cammino!!
Joos

Frned and Cora Williamso

Andre, it is indeed a pleasure to have met you. We want you to know that you are most indefinitely one of the major highlights in our life. We truly admire you for what you are doing. Even though our paths has crossed briefly here at Camping Ca' le Scope, we are sure that we will meet again. Good luck and have a safe journey.

Fred and Cora

Pierangelo & Licia

We have been lucky to meet you, a nice person with a great vision.
Zorg voor je. Buon viaggio e buona fortuna

Harry

Nou Andre het laatste stuk!! Die Povlakte was een ware hel, in Nederland is het ook warm maar zonder lopen is het een stuk makkelijker.
Zijn je voeten al weer heel? Nu Rome in zicht is zul je die laatste 300 km (??) wel een stuk makkelijker lopen.
Zet hem op voor de eindsprint, sterkte en succes!!!